Glumica Gwyneth Paltrow je novo zaštitno lice novog parfema Nuit Pour Femme modne kuće Hugo Boss, koji je nadahnut elegancijom kultne ženske male crne haljinice.
Boss Nuit Pour Femme je sofisticiran miris inspiriran malom crnom
haljinom – modnim klasikom koji svaka žena mora imati u svom ormaru.
Upravo zato je Gwyneth idealno zaštitno lice pošto je njena ljepota
klasična i suvremena istovremeno, baš poput male crne haljine. Miris je
suvremena kompozicija iskričavih gornjih nota i cvjetnih mirisa.
Boss mirisi su simbol uspešnih žena, stoga je ovaj miris namenjen ambicioznim, elegantnim i sofisticiranim damama koje imaju izražen i jasno definisan stil, koje se ne boje svoje snage, ali ni senzualnosti. Oscarovka Gwyneth Paltrow je stoga savršena ambasadorka ovog mirisa, jer je glumica, pevačica, lifestyle i modna ikona, ali i majka i supruga rock zvezde koja uspeva sačuvati svoju intimu.
Kako je saopšteno iz kuće Hugo Boss Gwyneth će za njih snimiti TV reklamu i učestvovati u online kampanji, a fotografisaće se i za štampana izdanja. Glumica se ovom kampanjom pridružuje kolegama Sienni Miller, Orlandu Bloomu i Jaredu Letou koji su već bili zaštitno lice ovog brenda.
“Bila sam počašćena i veoma srećna što su me odabrali za zaštitno lice ovog parfema. Za mene je Boss žena odlučna, ambiciozna i zna šta želi, ali u isto vreme balansira između svoje snage i ženstvenosti. Tim karakteristikama težim u svom privatnom životu” izjavila je Gwyneth.
“Oduševljeni smo saradnjom s Gwyneth koja je ikona ženskog uspeha, baš kao i naš novi miris koji je idealan za večernje izlaske” kažu u Bossu.
Kampanja će kako je najavljeno iz Boss-a, početi u avgustu ove godine.
xoxo Žis
No comments:
Post a Comment