Anđelina Džoli je osvojila mnoštvo nagrada za uloge koje je igrala tokom prošlih godina. Ali glumački talenat da stavimo u stranu, divna majka šestoro dece, takođe ima različite "titule" za svoj izgled. Imenovana je od strane mnogih modnih i medijskih kuća među kojima su Vogue u 2002, Esquire u 2004, American FHM i British Harper's Bazaar u 2005, People i Hello! u 2006, Empire u 2007, i Vanity Fair in
2009, za "najlepšu" ili "naj-seksi ženu" sveta.
Imajući sve ove titule u vidu, nije čudno što modne kuće i brendovi širom sveta žele baš nju za svoje kampanje. Predstavljamo vam neke od najlepših kampanja u kojima je Angelina Jolie bila zaštitno lice.
2006 godine Angelina Jolie je postala zaštitno lice kozmetičke kompanije Shiseido.
Od 2006 - 2010 godine Angelina Jolie je bila zaštitno lice St. John Knitwear
2011 Angelina je napravila ugovor sa Louis Vuitton u vrednosti od 10 miliona dolara, što predstavlja rekord za jednu reklamnu kampanju.
xoxo Život i Stil
No comments:
Post a Comment